Конфлікт у школі» — це здебільшого конфлікт у системі «вчитель–учень». Для обох сторін ця проблема іноді стає настільки звичною, що навіть набуває ознак невідворотності. Та все ж не варто себе обманювати: частоту й інтенсивність педагогічних конфліктів найбільше визначає психолого-педагогічна культура педагога
Читати далі...
Педагогічна оцінка як мотивація учня до навчання
Педагогічна оцінка є одним із чинників, що визначає траєкторію шкільного життя учня. До того ж вона є регулятором взаємин у мікросоціальному середовищі класу, визначаючи статус дитини в учнівському колективі, ставлення до неї педагогів та однокласників. Подекуди навіть взаємини з батьками детерміновані шкільними успіхами дитини
нагоди запевнити дитину, що сердитися — це погано. Так? І… помиляються! Ліпше навчіть дитину виражати свої негативні емоції у прийнятний спосіб, без шкоди для самої себе та оточення. Адже не секрет, що затамовані негативні почуття, як-от гнів, злість чи обурення, все одно проявляються — рано чи пізно
Читати далі
Як налагодити ефективне педагогічне спілкуваня?
Найяскравіше особистість розкривається у спілкуванні " скажи мені що-небудь, щоб я тебе побачив" - звертався давньогрецький філософ Сократ до своїх учнів. У всі часи вчителя -майстра вирізняє вміння налагоджувати спілкування з учнями та колегами, досягати взаєморозуміння з ними та вести за собою...
Чи є альтернатива
традиційним оцінюванню та мотивації учнів
За результатами досліджень становлення всесвітньо відомих піаністів, юристів, неврологів, плавців, гросмейстерів та скульпторів виявлено, що лише деяких зі 120-ти досліджуваних вчителі оцінювали як дітей-продіджи, талановитих учнів із високим IQ. Решта ж працювала день у день, принаймні десять років, щоб досягнути вершини у своїй галузі.
Знаходьмо
якнайбільше обдарованих учнів
Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними…
Про конфлікти батьків і дітей написані романи та наукові праці. Та в кожного покоління знов і знов виникає запитання «Чому ми такі різні? Чи будемо такими ж на старості, як наші батьки?» Є теорія, що пояснює, чому покоління так різняться.
Немає коментарів:
Дописати коментар